DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Городиська, Віолета | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-05T12:28:31Z | - |
dc.date.available | 2014-03-05T12:28:31Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Городиська В. Виникнення дефініції поняття “естетичне виховання” у науковій думці / Віолета Городиська // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 137–144. – Бібліографія: 19 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23840 | - |
dc.description.abstract | В статье отображена специфика формирования понятия “эстетическое воспитание” на основе общих идей понимания его со времен античности до периода создания и введения в научный обиход; доказано, что искусство и его виды составляли первоначальное содержание
понятия “эстетическое воспитание”. The article shows the peculiarities of forming the notion of “aesthetic education” on the basis of common ideas of its understanding since antiquity to the
period of its introduction in scientific usage. It is proved that art and its types formed the original content of the notion of “aesthetic education”. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | эстетическое воспитание | uk_UA |
dc.subject | искусство | uk_UA |
dc.subject | эстетическое сознание | uk_UA |
dc.subject | эстетический вкус | uk_UA |
dc.subject | эстетический идеал | uk_UA |
dc.subject | эстетические чувства | uk_UA |
dc.subject | aesthetic education | uk_UA |
dc.subject | art | uk_UA |
dc.subject | aesthetic consciousness | uk_UA |
dc.subject | aesthetic taste | uk_UA |
dc.subject | aesthetic ideal | uk_UA |
dc.subject | aesthetic fillings | uk_UA |
dc.title | Виникнення дефініції поняття “естетичне виховання” у науковій думці | uk_UA |
dc.title.alternative | Возникновение дефиниции понятия “эстетическое воспитание” в научной мысли | uk_UA |
dc.title.alternative | Origin of the definition and the notion of “aesthetic education” in scientific thought | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3
|