Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій-
dc.date.accessioned2014-03-05T09:17:11Z-
dc.date.available2014-03-05T09:17:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВасянович Г. Виховна роль праці у педагогічних поглядах Василя Сухомлинського і Тадеуша Новацького / Григорій Васянович // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 121–126. – Бібліографія: 7 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23838-
dc.description.abstractВ статье анализируется теоретический вклад украинского и польского учёных – Василия Сухомлинского и Тадеуша Новацкого – в педагогику труда. The article analyzes theoretical and practical contribution of Ukrainian and Polish scholars Vasyl Sukhomlynsky and Tadeush Novatsky to the pedagogics of labour.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectтрудuk_UA
dc.subjectценностьuk_UA
dc.subjectсвободаuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectсамотворениеuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectсамообразованиеuk_UA
dc.subjectличностьuk_UA
dc.subjectlabouruk_UA
dc.subjectvalueuk_UA
dc.subjectfreedomuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectself-creationuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectself-educationuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.titleВиховна роль праці у педагогічних поглядах Василя Сухомлинського і Тадеуша Новацькогоuk_UA
dc.title.alternativeВоспитательная роль труда в педагогических взглядах Василия Сухомлинского и Тадеуша Новацкогоuk_UA
dc.title.alternativeEducational role of labour in pedagogical views of Vasyl Sukhomlynsky and Tadeush Novatskyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17-121-126.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.