Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23793
Title: Напрями застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці кваліфікованих робітників
Other Titles: Направления применения информационно-коммуникационных технологий в подготовке квалифицированных рабочих
Directions of information and communication technologies usage in the process of qualified workers’ vocational training
Authors: Литвин, Андрій
Bibliographic description (Ukraine): Литвин А. Напрями застосування інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці кваліфікованих робітників / Андрій Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 25–32. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: информационно-коммуникационные технологии
информатизация профессионального образования
направления информатизации
профессиональная подготовка
information and communication technologies
informatization of vocational education
directions of informatization
vocational training
Abstract: Определенно направления применения ИКТ в ПТУЗ: в организационно-управленческой деятельности; в учебно-воспитательном процессе; в учебно-производственном процессе; во внеаудиторной деятельности. Эти направления конкретизированы относительно информатизации профессиональной подготовки квалифицированных рабочих. The author considers the directions of ICT usage in vocational school. ICT can be used in organizational and administrative activity, in educational process, in the process of practical training and extracorriculum activity. These directions are specified concerning informatization of vocational training of qualified workers.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23793
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-25-32.pdf1.61 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.