Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23726
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШандрук, Світлана-
dc.date.accessioned2014-02-28T11:09:56Z-
dc.date.available2014-02-28T11:09:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШандрук С. Основні підходи до навчання у процесі підвищення кваліфікації американських учителів / Світлана Шандрук // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 2. – С. 203–210. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23726-
dc.description.abstractВ статье определяются основные подходы к учебе в процессе повышения квалификации американских учителей, а именно: поведенческий – изменение профессионального поведения учителя; когнитивный – развитие профессионально педагогического интеллекта учителя; личностный – развитие личности учителя; андрагогичный – специфика “взрослого ученика”; социально-психологический – совершенствование профессионально коммуникативной культуры учителя. The article determines basic approaches to education in the process of American teachers’ professional development. They are: behavioral approach that is a change of teacher’s professional conduct; cognitive approach is the development of teacher’s professional pedagogical intellect; personal approach is the development of teacher’s personality; androgenic approach is the specificity of “adult student”; social-psychological approach is the improvement of teacher’s professional communicative culture.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectповеденческий подходuk_UA
dc.subjectкогнитивный подходuk_UA
dc.subjectличностный подходuk_UA
dc.subjectандрагогический подходuk_UA
dc.subjectсоциально-психологический подходuk_UA
dc.subjectbehavioral approachuk_UA
dc.subjectcognitive approachuk_UA
dc.subjectpersonal approachuk_UA
dc.subjectandrogenic approachuk_UA
dc.subjectsocial-psychological approachuk_UA
dc.titleОсновні підходи до навчання у процесі підвищення кваліфікації американських учителівuk_UA
dc.title.alternativeОсновные подходы к учебе в процессе повышения квалификации американских учителейuk_UA
dc.title.alternativeBasic approaches to education in the process of American teachers’ professional developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29-203-210.pdf374.26 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.