DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Балашова, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-26T10:02:59Z | - |
dc.date.available | 2014-02-26T10:02:59Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Балашова С. Використання ігрових технологій у підготовці фахівців економічного профілю до іншомовного спілкування / Світлана Балашова // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 2. – С. 48–54. – Бібліографія: 6 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23646 | - |
dc.description.abstract | В статье раскрывается сущность игровых технологий, рассматривается вопрос о целесообразности их использования в процессе подготовки специалистов экономического профиля к профессиональному общению на иностранном языке. The article reveals the essence of game technologies and considers the question of their usage in the process of future economists’ training for the foreign language communication. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | технологии обучения | uk_UA |
dc.subject | игровые технологии | uk_UA |
dc.subject | профессиональная подготовка | uk_UA |
dc.subject | специалист экономического профиля | uk_UA |
dc.subject | общение | uk_UA |
dc.subject | иностранный язык | uk_UA |
dc.subject | technologies of teaching | uk_UA |
dc.subject | game technologies | uk_UA |
dc.subject | vocational training | uk_UA |
dc.subject | future economists | uk_UA |
dc.subject | communication | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.title | Використання ігрових технологій у підготовці фахівців економічного профілю до іншомовного спілкування | uk_UA |
dc.title.alternative | Использование игровых технологий в подготовке специалистов экономического профиля к общению на иностранном языке | uk_UA |
dc.title.alternative | Usage of game technologies in the process of future economists’ training for the foreign language communication | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №2
|