Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Тарас-
dc.date.accessioned2014-02-26T08:15:14Z-
dc.date.available2014-02-26T08:15:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛитвин Т. Компетентнісний підхід у системі вищої освіти України: аналіз базових понять / Тарас Литвин // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 2. – С. 9–14. – Бібліографія: 7 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23641-
dc.description.abstractВ статье освещены проблемы внедрения и адаптации компетентностного подхода как образовательной технологии в контексте развития высшего образования в Украине. В частности рассмотрены особенности понятий “компетенция” и “компетентность”. The article highlights the problem of introduction and adaptation of the competence approach as an educational technology into the context of higher education development in Ukraine. The author considers peculiarities of the concepts “competency” and “competence”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectкомпетенцияuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectcompetence approachuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectcompetencеuk_UA
dc.subjectcompetencyuk_UA
dc.titleКомпетентнісний підхід у системі вищої освіти України: аналіз базових понятьuk_UA
dc.title.alternativeКомпетентностный подход в системе высшего образования Украины: анализ базисных понятийuk_UA
dc.title.alternativeThe competence approach in the higher educational system of Ukraine: the analysis of fundamental conceptsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3-9-14.pdf371.46 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.