Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23347
Title: Туристично-інформаційний центр як елемент інноваційної інфраструктури туризму
Other Titles: Tourist information center as an element of tourism innovative infrastructure
Authors: Музиченко-Козловська, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Музиченко-Козловська О. В. Туристично-інформаційний центр як елемент інноваційної інфраструктури туризму / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 47–52. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: туристичний інформаційний центр
інноваційна інфраструктура туризму
державне управління
організаційна структура туристично-інформаційного центру
tourist information center
innovative infrastructure of tourism
state administration
organizational structure
Abstract: Означено поняття “туристичний інформаційний центр”, сформульовано проблеми розвитку туристично-інформаційних центрів в Україні, а саме: недостатнє фінансування з боку держави; неналежне інформування туристів про Україну; не виконуються програми розвитку туризму щодо формування інформаційного туристичного простору. Визначено основні цілі: приваблення більшої кількості туристів; розвиток внутрішнього туризму; покращення конкурентних переваг місцевості; поповнення місцевого бюджету за рахунок оподаткування суб’єктів туристичного бізнесу; раціональне використання туристичних ресурсів; залучення інвестицій у туризм. Сформульовано завдання: інформаційного забезпечення туристів; покращення якості туристичної продукції та послуг; покращення транспортного сполучення, формування мережі туристичних інформаційних центрів; планування, організування, мотивування, моніторингу і контролювання, регулювання туристичних, інформаційних та фінансових потоків; врахування рекреаційного та психологічного навантаження від туристів на місцевість; покращення інвестиційного клімату у місцевості. Перераховано види послуг, які можуть надавати туристично-інформаційні центри, запропоновано організаційну структуру туристичного інформаційного центру. The concept of “a tourist information center” is defined; the problems of developing tourist information centers in Ukraine are identified, they being insufficient state financing;lack of appropriate tourist information about Ukraine; failure of programs on tourism development concerning formation of tourist information space. Primary objectives are determined as follows: attracting more tourists; developing internal tourism; improving competitive advantages of tourist areas; filling in the local budgets through taxation of tourist businesses; rational use of tourist resources; attracting investments in tourism. The following tasks are formulated: to provide tourists with necessary information; to improve the quality of tourist products and services; to improve tourist transportation, to form a network of tourist information centers; to plan, organize, motivate, monitor and control, regulate tourist, information and financial flows; to take into account the recreational and psychological loading caused by tourists on tourist areas and population; to improve investment climate in a tourist place. The types of services that can be provided by tourist information centers are listed, the organizational structure of a tourist information center is proposed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23347
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2013. – №754

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-47-52.pdf171.17 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.