Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКасян, С. Я.-
dc.date.accessioned2014-02-07T10:40:17Z-
dc.date.available2014-02-07T10:40:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКасян С. Я. Маркетингова взаємодія підприємств у площині глобальних нформаційних потоків / С. Я. Касян // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 748 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 160–166. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23234-
dc.description.abstractДосліджено теоретико-методичні положення маркетингової взаємодії підприємств у площині глобальних інформаційних потоків. Визначено підходи науковців до розвитку ринкової взаємодії у контексті формування маркетингової комунікаційної політики підприємств. Оцінено комунікаційну підтримку в сфері он-лайнового просування програмного забезпечення, високотехнологічних продукції та послуг. Запропоновано схему інтернет-маркетингових комунікацій підприємств, побудовану на засадах соціально-ринкової взаємодії. In an article it is researched theoretical and methodical provisions of marketing interaction of the enterprises in the plane of global information flows. Defined approaches of scientists to development of market interaction in a context of formation of marketing communication policy of the enterprises. Communication support in the sphere of on-line promotion of the software, high-tech production and services is estimated. It is offered the scheme of Internet and marketing communications of the enterprises, constructed on the principles of social and market interaction.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectінформаційні потокиuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectсхемаuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectinteractionuk_UA
dc.subjectinformation flowsuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectschemeuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectcompetitorsuk_UA
dc.titleМаркетингова взаємодія підприємств у площині глобальних інформаційних потоківuk_UA
dc.title.alternativeMarketing interaction of the enterprises in the plane of global information flowsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №748

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25-160-166.pdf188.51 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.