DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Мандзяк, В. П. | - |
dc.date.accessioned | 2014-01-29T10:43:14Z | - |
dc.date.available | 2014-01-29T10:43:14Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Мандзяк В. П. Соціологія для студентів економічного профілю навчання: особливості викладання / В. П. Мандзяк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2013. – № 767 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 383–388. – Бібліографія: 73 назви. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22880 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано особливості викладання дисципліни “Соціологія” для студентів вищих навчальних закладів економічного профілю навчання. Запропоновано зацікавити студентів вивченням соціологічної науки через поєднання її навчального матеріалу
із економічними дисциплінами. Наведено приклади навчальних тем та наукових проблем, в яких розкриваються соціально-економічні процеси. The article analyzes the features of teaching the sociology for university students studying economics. A student interested in studying sociology through the integration of educational material with economic disciplines. Examples of training topics and issues where possible to combine the social and economic processes. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | соціологія | uk_UA |
dc.subject | навчальна тема | uk_UA |
dc.subject | соціальні відносини | uk_UA |
dc.subject | економічні процеси | uk_UA |
dc.subject | sociology | uk_UA |
dc.subject | training topic | uk_UA |
dc.subject | social relations | uk_UA |
dc.subject | economic processes | uk_UA |
dc.title | Соціологія для студентів економічного профілю навчання: особливості викладання | uk_UA |
dc.title.alternative | Sociology for students of economics education: features of teaching | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №767
|