https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/22795
Title: | Синонімія в українській мовознавчій термінолексиці XVI–XVII ст. |
Authors: | Якимович-Чапран, Дарія |
Bibliographic description (Ukraine): | Якимович-Чапран Д. Синонімія в українській мовознавчій термінолексиці XVI–XVII ст. / Дарія Якимович-Чапран // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 765 : Проблеми української термінології. – С. 124–131. – Бібліографія: 22 назви. |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | українська мова дублети лінгвістична термінологія синонімія кальки запозичення питома лексика XVI–XVII ст. Ukrainian langugage doublets linguistic terminology synonymic calques borrowings XVI–XVII |
Abstract: | У статті зроблено аналіз поглядів українських та закордонних термінознавців на проблему синонімії в термінолексиці. Розглянувши синонімні ряди назв мовознавчих понять, зафіксованих в українських писемних пам’ятках XVI-XVII ст., автор стверджує, що в ранні періоди розвитку термінолексики синонімія була дуже поширеним явищем і відігравала позитивну роль. Подано перелік екстралінгвістичних та інтралінгвістичних причин виникнення синонімних рядів обсягом від 2 до 11 членів. The article is devoted to the analyses of the views of the Ukrainian and foreign terminologists of the problem of synonymy terminological lexicon. The author observes synonymic rows of scientific linguistic names, used in the relicts of the Ukrainian language of the XVI-XVII c., and assertains, that in early periods synonymy was wide-spread and played positive role. The intra- and extralinguistic causes of appearance of the synonymic rows are also counted over. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22795 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Проблеми української термінології. – 2013. – №765 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
29-124-131.pdf | 244.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.