Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/22595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаповал, Андрій-
dc.date.accessioned2014-01-21T09:18:20Z-
dc.date.available2014-01-21T09:18:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШаповал А. Модель сегментації клієнтів банку / Андрій Шаповал // Комп'ютерні науки та інженерія : матеріали V Міжнародної конференції молодих вчених CSE-2011, 24–26 листопада 2011 р., Україна, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 210–213. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Титульний аркуш та текст паралельно англійською. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22595-
dc.description.abstractВ доповіді розглянуті питання впровадження системи сегментації клієнтів банку для покращення конкуренто- спроможності фінансової установи. Серед робіт науковців та практиків можна виділити два напрями досліджень. Перший – методологічні аспекти групування споживачів банку. Другий – детальна розробка та впровадження нових алгоритмів сегментації. Відомі типові ознаки ринкової сегментації клієнтури та класичні змінні сегментування споживачів банку за рівнем прибутковості клієнта, його потенціалу, рівня лояльності , життєвого циклу клієнта вітчизняними банками використовуються неактивно. Швидка сегментація поведінкової моделі клієнта за допо- могою карт за кольором, діалогових вікон CRM-систем також використовується недостатньо. В роботі проаналізо- вано практику використання ї на вітчизняних підприєм- ствах. Пропонується концептуальна модель, яка повинна формуватись на даних поведінкової швидкої моделі з подальшою детальною сегментацією, алгоритми якої залежать від видів продуктів та послуг та можливостей і потреб клієнта. Запропонована модель повинна бути адаптована під доступні алгоритми та інструменти сегмен- тації. Зазначено, що при реалізації моделі критерій «реалізованість» повинен бути активно впроваджений. Концепція CRM включає в себе чотири основних елементи: стратегія, люди, ІТ-система та модель управління клієнта- ми. Сегментація клієнтів повинна базуватись на балансі двох понять – «економіка вражень» та «контроль можливостей клієнта».uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectбанківська інформаційна системаuk_UA
dc.subjectData Mininguk_UA
dc.subjectповедінкова модель клієнтаuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subject«система дзеркал»uk_UA
dc.titleМодель сегментації клієнтів банкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Комп'ютерні науки та інженерія (CSE-2011 ). – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73-Shapoval-210-213.pdf180.34 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.