DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Гладкий, В. М. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-30T13:09:02Z | - |
dc.date.available | 2013-10-30T13:09:02Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Гладкий В. М. Математична модель асинхронного двигуна з урахуванням скосу пазів ротора / В. М. Гладкий // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2013. – № 763 : Електроенергетичні та електромеханічні системи. – С. 13-19. – Бібліографія: 6 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/21632 | - |
dc.description.abstract | Опрацьовано математичну модель асинхронного двигуна з урахуванням скосу пазів ротора. Модель базується на розрахунку одновимірного магнітного поля з урахуванням вищих просторових гармонік магніторушійних сил та насичення основного магнітного кола, алгебризації диференційних рівнянь методом ФДН g-го порядку та розв’язуванні нелінійної системи алгебричних рівнянь методом Ньютона. A mathematical model for asynchronous motor taking into account rotor teeth skew has
been developed. The model is based on magnetic field computation allowing for core
saturation and magnetomotive forces spatial harmonics, differential equations algebrization with the g-th order backward differentiation formula and nonlinear algebraic equations system solving with Newton’s method. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | асинхронний двигун | uk_UA |
dc.subject | математична модель | uk_UA |
dc.subject | скіс пазів ротора | uk_UA |
dc.subject | насичення основного магнітного кола | uk_UA |
dc.subject | вищі гармоніки МРС | uk_UA |
dc.subject | asynchronous motor | uk_UA |
dc.subject | mathematical model | uk_UA |
dc.subject | rotor teeth skew | uk_UA |
dc.subject | core saturation | uk_UA |
dc.subject | MMF spatial harmonics | uk_UA |
dc.title | Математична модель асинхронного двигуна з урахуванням скосу пазів ротора | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Електроенергетичні та електромеханічні системи. – 2013. – №763
|