Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/21461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавальнюк, О. П.-
dc.date.accessioned2013-10-21T07:15:27Z-
dc.date.available2013-10-21T07:15:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗавальнюк О. П. Використання методу коерцитиметрії для ідентифікації напружено-деформованих станів корпусу судна / О. П. Завальнюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 741 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 48–54. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/21461-
dc.description.abstractРозглянуто можливість застосування методу коерцитиметрії для ідентифікації напружено-деформованих станів корпусу судна, який би ураховував невизначеність відносно миттєвого стану корпусу, вплив випадкових факторів, утому і старіння матеріалу суднових конструкцій. Проведено аналіз залежності коерцитивної сили і діючих напружень при статичному розтяганні плоских зразків конструкційних сталей, які найпоширеніші під час будування корпусів суден. Наведено результати вимірювання коерцитивної сили матеріалу суднових конструкцій під час експлуатації судна. In the article possibility of application of coercimetric method is considered for identification of the stress-strained states of hull, which would take into account a uncertainty in relation to the instantaneous state of hull, influence of casual factors, fatigue and senescence of material of ship constructions. The analysis of dependence of coercive force and operating stresses is carried out at static tension of flat standards of construction steels, which are most widespread at the construction of ship’s hull. The results of measuring of coercive force of material of ship constructions during maintenance of ship are presented.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectміцність суднаuk_UA
dc.subjectнапружено-деформований станuk_UA
dc.subjectнеруйнівний контрольuk_UA
dc.subjectметод коерцитиметріїuk_UA
dc.subjecthull strengthuk_UA
dc.subjectstress-strained stateuk_UA
dc.subjectnon-destructive controluk_UA
dc.subjectcoercimetric methoduk_UA
dc.titleВикористання методу коерцитиметрії для ідентифікації напружено-деформованих станів корпусу суднаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Автоматика, вимірювання та керування. – 2012. – №741

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-48-54.pdf522.28 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.