Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/20689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVegheş, Călin-
dc.contributor.authorPopescu, Ioana Cecilia-
dc.contributor.authorDugulan, Diana-
dc.date.accessioned2013-09-03T08:45:18Z-
dc.date.available2013-09-03T08:45:18Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationVegheş C. The consumer’s private space: a marketing view / Călin Vegheş, Ioana Cecilia Popescu, Diana Dugulan // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 20–22. – Bibliography: 7 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20689-
dc.description.abstractThe increased employment of the internet, extended processing of the consumers’ personal data, and rather unclear definition of the personal data content have intensified the discussion about how to approach the consumer’s private space. Paper presents a view of the consumer’s private space content based on the results of the survey conducted on a sample including Romanian consumers.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectprivacyuk_UA
dc.subjectpersonal datauk_UA
dc.subjectconsumer’s private spaceuk_UA
dc.subjectdirect marketinguk_UA
dc.subjectRomaniauk_UA
dc.titleThe consumer’s private space: a marketing viewuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2013). – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-20-22.pdf314.23 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.