Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/20663
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавченко, Ю. Т.-
dc.contributor.authorДікун, О. А.-
dc.date.accessioned2013-08-12T13:39:44Z-
dc.date.available2013-08-12T13:39:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСавченко Ю.Т. Роль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компанії / Ю. Т. Савченко, О. А. Дікун // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 373–374. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20663-
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleРоль системи збалансованих показників ефективності у формуванні маркетингової стратегії компаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
228-Savchenko-373-374.pdf139.42 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.