Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/20296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДейнека, О. Є.-
dc.date.accessioned2013-07-10T13:09:28Z-
dc.date.available2013-07-10T13:09:28Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДейнека О. Є. Ознаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінності / О. Є. Дейнека // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 232–237. – Бібліографія: 22 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20296-
dc.description.abstractНаведено аргументи, що засвідчують слабкість традиційної концепції маркетингу. Висвітлено зміщення акцентів у цінностях споживачів, що зумовлено науково-технологічним прогресом та інформатизацією суспільства. Наголошено на необхідності побудови комунікацій з цільовими аудиторіями на основі слухання споживачів у соціальних медіа. Визначено основні ознаки нової парадигми маркетингу. Виявлено найзначиміші тенденції, що формуватимуть теорію та практику маркетингу. Arguments which certify the weakness of traditional conception of marketing are resulted. Shift of accents in the values of customers caused by scientifical, technological progress and informatization of society is reflected. The necessity of setting of communications with target audience on the basis of listening of user in social media is emphasized. Basic signs of new paradigm of marketing are identified. Most meaningful tendencies which will form the theory and practice of marketing are found out.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетингова парадигмаuk_UA
dc.subjectознаки маркетингової парадигмиuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.subjectзміни у маркетингуuk_UA
dc.subjectспоживча цінністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові тенденціїuk_UA
dc.subjectmarketing paradigmuk_UA
dc.subjectfeatures of marketing paradigmuk_UA
dc.subjectmarketing conceptuk_UA
dc.subjectchanges in marketinguk_UA
dc.subjectcustomer valueuk_UA
dc.subjectmarketings tendenciesuk_UA
dc.titleОзнаки нової парадигми маркетингу в контексті еволюції споживчої цінностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47-232-237.pdf228.22 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.