Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/20270
Title: Особливості застосування системного підходу при формуванні та управлінні кластерами
Authors: Микитюк, Н. О.
Bibliographic description (Ukraine): Микитюк Н. О. Особливості застосування системного підходу при формуванні та управлінні кластерами / Н. О. Микитюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 112–116. – Бібліографія: 17 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: кластер
формування кластерної моделі
конкурентоспроможність регіонів
системний підхід
управління кластером як системи
cluster
forming of cluster model
competitiveness of regions
approach of the systems
management a cluster
as systems
Abstract: Розглянуто сутність та різні підходи до розкриття поняття кластерів, запропоновані українськими та іноземними дослідниками. Досліджено можливість застосування системного підходу для формування кластерної моделі розвитку регіонів. Окреслено принципи, дотримання яких є необхідним за складного системного використання кластерів. Визначено та охарактеризовано основні етапи управління кластером як системи. Essence and different going is considered near opening concepts of clusters, offered the Ukrainian and foreign researchers. Investigational possibility of application of approach of the systems at forming of cluster model of development of regions. Outlined principles an observance of which is a necessity at the difficult system use of clusters. Certainly and the basic stages of management a cluster as systems are described.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20270
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №683

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23-112-116.pdf168.22 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.