Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/20088
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГубар, Ю.-
dc.date.accessioned2013-06-26T12:23:52Z-
dc.date.available2013-06-26T12:23:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГубар Ю. Застосування проблемно-орієнтованих ГІС-технологій для цілей кадастрової оцінки нерухомості / Ю. Губар // Геодезія, картографія і аерофотознімання : міжвідомчий науково-технічний збірник / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний редактор К. Р. Третяк. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – Випуск 78. – С. 192–200. – Бібліографія: 13 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20088-
dc.description.abstractДля организации ГИС кадастровой оценки недвижимости необходимо решить вопрос формализации описания функциональных связей объекта оценки с городской средой, а также связей с рыночной средой для определения потоков доходов и расходов данного объекта оценки и адекватного преобразования и использования этой информации. For the organization GIS cadastre assessment of real estate must solve the problem of formalization descriptions the functional relationships the object of evaluation of the urban environment, as well as relations with the market environment for determining the flow of income and costs of the facility estimation and adequate transformation and using this information.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleЗастосування проблемно-орієнтованих ГІС-технологій для цілей кадастрової оцінки нерухомостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Геодезія, картографія і аерофотознімання. – 2013. – Випуск 78

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34-192-200.pdf256.76 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.