Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/19950
Title: Інформаційні параметри загальноосвітнього навчального закладу
Authors: Григорович, В. Г.
Пасічник, В. В.
Назарук, М. В.
Bibliographic description (Ukraine): Григорович В. Г. Інформаційні параметри загальноосвітнього навчального закладу / В. Г. Григорович, М. В. Назарук, В. В. Пасічник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 743 : Інформаційні системи та мережі. – С. 74–85. – Бібліографія: 16 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: атрибути оцінювання шкіл
категорії атрибутів
інформаційна модель школи
the attributes for evaluation of school
categories of attributes
informational model of the school
Abstract: Детально розглянуто та проаналізовано атрибути оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено сукупність параметрів, для побудови використані при побудові інформаційної моделі школи з метою її реалізації в комплексі інтелектуальних інформаційних технологій генерації проектів трансформації школи.Запропоновано класифікацію атрибутів оцінювання навчальних закладів, основану на придатності до використання при побудові відповідної експертної системи. The attributes for evaluation of comprehensive schools describe and analyze in the article. Set of parameters that will be used to construct the information model of the school to implement it in complex intelligent information technologies of generating of projects oftransformations of the school was defined. Classification of attributes for evaluating schools based on the possibility of using to construction of the relevant expert system was proposed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/19950
Content type: Article
Appears in Collections:Інформаційні системи та мережі. – 2012. – №743

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-Hryhorovych-74-85.pdf287.04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.