Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/19215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМних, О. Б.-
dc.contributor.authorКостюк, О. С.-
dc.date.accessioned2013-05-30T12:03:05Z-
dc.date.available2013-05-30T12:03:05Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationМних О. Б. Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістики / О. Б. Мних, О. С. Костюк// Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2005. – № 533 : Проблеми економіки та управління. – С. 52–61. – Бібліографія: 20 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/19215-
dc.description.abstractРозкрито сутність конкурентних стратегій, визначено основні різновиди конкурентних стратегій у контексті маркетингово-логістичного управління, що базується на використанні ключових компетенцій. Essence of competition strategies is exposed, certain the basic varieties of competition strategies in the context of marketing-logistic management, that is based on the use of key jurisdictions.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk_UA
dc.titleФормування конкурентної стратегії підприємства на засадах маркетингу і логістикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2005. – №533

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11-Mnikh-52-61.pdf215.52 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.