DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Дичко, Л. | - |
dc.date.accessioned | 2013-05-22T13:20:51Z | - |
dc.date.available | 2013-05-22T13:20:51Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Дичко Л. Дослідження цифрового аерознімання та фототріангуляції для картографування залізниці / Л. Дичко // Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва : збірник наукових праць Західного геодезичного товариства УТГК / Західне геодезичне товариство Українського товариства геодезії і картографії, Національний університет "Львівська політехніка" ; головний редактор І. С. Тревого. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – Випуск 1 (25). – С. 100–103. – Бібліографія: 12 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18866 | - |
dc.description.abstract | На підставі дослідних робіт доведено, що граничні співвідношення масштабів цифровий знімок /план лежать у межах 3–9. З урахуванням параметра GSD
(Ground Sampling Distance) просторова роздільна здатність на практиці збільшується в 2 рази, а згадане
вище співвідношення становить 4–10. Проведено серію експериментальних робіт з побудови опорної мережі методом фототріангуляції для залізничної
колії з використанням знімків у масштабі 1:3000. Досягнута точність координування на контрольних
точках 4–5 см дає змогу реком ендувати використання таких матеріалів для великомасштабного картографування об’єктів залізничного транспорту. На основании опытных работ установлено, что гра-ничные соотношения масштабов цифровой аэроснимок/план лежат в границах 3–9. С учетом параметра GSD
(Ground Sampling Distance) пространственное разрешение увеличивается в 2 раза, а упомянутое соотношение составляет от 4 до 10. Проведена серия экспериментальных работ по построению сети ототриангуляции с использованием цифровых аэроснимков масштаба 1:3000. Полученная точность координирования на контрольных
точках 4–5 см подтверждает возможность использования таких материалов для крупномаштабного картографирования обьектов железнодорожного транспорта . According to the researches, it was proved that limiting ratios of digital image/ plan scales lie in between 3–9. Taking into account the GSD (Ground Sampling
Distance) parameter, in practice the spatial resolution is increased by two times, and the ratio, that was mentioned
above changes to 4–10. The se ries of experimental work on building reference network with the help of phototriangulation method for railway with using images
in the scale to be 1:3000 ha s been carried through. The achieved accuracy of coordination on checkpoints 4-5 cm
enables to recommend the us age of such materials for large-scale cartography of railway objects. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | цифрове аерознімання | uk_UA |
dc.subject | фото-тріангуляція | uk_UA |
dc.subject | піксел | uk_UA |
dc.subject | GSD | uk_UA |
dc.subject | роздільна здатність | uk_UA |
dc.subject | опорна точка | uk_UA |
dc.subject | залізничний транспорт | uk_UA |
dc.subject | ЦМР | uk_UA |
dc.subject | ЦМПТ | uk_UA |
dc.title | Дослідження цифрового аерознімання та фототріангуляції для картографування залізниці | uk_UA |
dc.title.alternative | Исследование цифровой аэросъемки и фототриангуляции для картографирования железной дороги | uk_UA |
dc.title.alternative | The research of digital aerophotography and phototriangulation fo r railway cartography | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва. – 2013. – Випуск 1(25)
|