Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/18811
Title: Віртуальні лабораторні роботи як засіб активізації пізнавальної діяльності студента
Authors: Сусь, Б. Б.
Жарких, Ю. С.
Лисоченко, С. В.
Третяк, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Віртуальні лабораторні роботи як засіб активізації пізнавальної діяльності студента / Б. Б. Сусь, Ю. С. Жарких, С. В. Лисоченко, О. В. Третяк // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 123–128. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: віртуальні лабораторні роботи
електронне навчання
пізнавальна діяльність
Virtual Labs
e-learning
cognitive activity
Abstract: Комп’ютерні демонстрації є важливим дидактичним засобом при вивченні фізики і пов’язаних з нею інженерних дисциплін. Їх впровадження здійснюється засобами симуляції фізичних процесів, з яких найбільш ефективним є поєднання анімації і відеозйомки реальних експериментів. В поданій роботі описана віртуальна лабораторна робота з фізики, що включає моделювання динаміки складних фізичних процесів. The computer demonstrations as important didactic means at study of engineering and physics in systems of electronic education can be introduced by the simulation of physical process by the means of animation and video of real experiment. In the described virtual lab dynamic modeling of complex physical processes is included.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18811
Content type: Article
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2012 р .

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29-123-128.pdf475.36 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.