Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/18784
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧухрай, Н. І.-
dc.contributor.authorСухомлин, Л. Є.-
dc.date.accessioned2013-05-21T12:02:29Z-
dc.date.available2013-05-21T12:02:29Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЧухрай Н. І. Проблеми виходу українських підприємств на європейський ринок / Н. І. Чухрай, Л. Є. Сухомлин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 90–94. – Бібліографія: 11 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18784-
dc.description.abstractНа прикладі споживчих та промислових ринків автори окреслюють основні напрями маркетингового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності українських підприємств і організацій на європейському ринку: забезпечення необхідного співвідношення «ціна-ринок»; створення інтегрованої системи комунікацій з ринком; запровадження концепції партнерського маркетингу з учасниками ринку, формування корпоративної культури і системи менеджменту. Автори досліджують маркетингові проблеми на прикладі аналізу конкретних економічних ситуацій у різних галузях промисловості України. On the example of consumer and industrial markets authors define basic directions of the marketing providing of foreign economic activity of Ukrainian enterprises and organizations at the European market: providing of the proper correlation «price-quality»; creation of integrated system of communications with market; introduction of concept of partnership marketing with participants of market, forming of corporate culture and management system. Authors examine marketing challenges on the example of analysis of concrete economic situations in different industries.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectспоживчий і промисловий ринокuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectспіввідношення «ціна–якість»uk_UA
dc.subjectпартнерський маркетингuk_UA
dc.subjectєвропейський ринокuk_UA
dc.subjectconsumer and industrial marketsuk_UA
dc.subjectforeign economic activityuk_UA
dc.subjectcorrelation «pricequality»uk_UA
dc.subjectpartnership marketinguk_UA
dc.subjectEuropean marketuk_UA
dc.titleПроблеми виходу українських підприємств на європейський ринокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20-90-94.pdf208.75 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.