https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/18772
Title: | Зарубіжний досвід та вітчизняні передумови податкового стимулювання інноваційної діяльності |
Authors: | Маховський, О. Г. |
Bibliographic description (Ukraine): | Маховський О. Г. Зарубіжний досвід та вітчизняні передумови податкового стимулювання інноваційної діяльності / О. Г. Маховський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 684 : Проблеми економіки та управління. – С. 114–120. – Бібліографія: 16 назв. |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | інноваційна діяльність податкове стимулювання науково-дослідні та дослідно-конструкторські розробки податкові пільги інноваційний податковий кредит вирахування з податкової бази показник податкових пільг innovative activity tax incentive research and developments tax deductions innovative tax credit tax allowance tax subsidy rate |
Abstract: | Розглянуто зарубіжний досвід податкового стимулювання інноваційної діяльності, досліджено основні механізми активізації НДДКР у країнах-членах ОЕСР та тенденції в умовах кризи. Проаналізовано передумови та нормативно-правове забезпечення стимулювання інновацій в Україні. Рекомендовано запровадження дієвих податкових стимулів інноваційної діяльності підприємств. Foreign experience of tax stimulation of innovative activity is considered, basic mechanisms of activation of R&D in the countries-members of OECD and tendencies in the conditions of crisis are investigated. Pre-conditions and normative-legal maintenance of stimulation of innovations are analysed in Ukraine. Introduction of effective tax incentives of innovative activity of enterprises is advised. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18772 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Проблеми економіки та управління. – 2010. – №684 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
25-114-120.pdf | 217.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.