Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/18725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРогоза, Микола-
dc.contributor.authorІвченко, Євген-
dc.contributor.authorЮдін, Олександр-
dc.contributor.authorБожко, Віктор-
dc.date.accessioned2013-05-21T07:10:11Z-
dc.date.available2013-05-21T07:10:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРогоза М. Оцінка ективності ІT-інфраструктури у ВНЗ економічного профілю / Микола Рогоза, Євген Івченко, Олександр Юдін, Віктор Божко // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 59–62. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18725-
dc.description.abstractУ доповіді представлено результати аналізу сучасних підходів до оцінки ефективності в цілому в економіці та в ВНЗ зокрема. Запропоновано рекомендації щодо застосування конкретних методів оцінки ефективності IT-інфраструктури в ВНЗ економічного профілю. The report presents an analysis of current approaches to the evaluation of the economy in general and universities in particular. The recommendations for the use of specific methods for assessing the effectiveness of IT-infrastructure in university economics.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectIT-інфраструктураuk_UA
dc.subjectоцінка ефективностіuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectIT-infrastructureuk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.subjectsystematic approachuk_UA
dc.titleОцінка ективності ІT-інфраструктури у ВНЗ економічного профілюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2012 р .

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-59-62.pdf384.84 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.