https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/18715
Title: | Cтруктура сучасного інформаційно-освітнього середовища навчання |
Authors: | Лозинський, О. І. Грицюк, Ю. І. |
Bibliographic description (Ukraine): | Лозинський О. І. Cтруктура сучасного інформаційно-освітнього середовища навчання / О. І. Лозинський, Ю. І. Грицюк // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 4-ої Науково-практичної конференції, 20–22 листопада 2012 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 12–16. – Бібліографія: 3 назви. |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | інформаційні технології навчання інформаційно-освітнє середовище репродуктивне навчання креативна система освіти information technology of learning information-educational environment reproductive education creative education system |
Abstract: | Наведено структуру та особливості побудови сучасних інформаційно-освітніх середовищ навчання, а також причини їх використання при підготовці фахівців для потреб структурних підрозділів МНС України. Встановлено, що, з метою підвищення ефективності освітнього процесу, покращення розуміння теоретичного та практичного матеріалу, такі середовища мають базуватися на традиційних системах вищої освіти. Here is the structure and features of modern information and educational learning environments, as well as the reasons for their use in training for the needs of structural fire units Ukraine. Found that, in order to enhance the educational process, improve the understanding of theoretical and practical material such protection should be based on traditional systems of higher education. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18715 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2012 р . |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4-12-16.pdf | 477.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.