Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/18573
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІваночко, У. І.-
dc.contributor.authorЛінда, С. М.-
dc.date.accessioned2013-05-14T08:07:29Z-
dc.date.available2013-05-14T08:07:29Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationІваночко У. І. Методичні проблеми типології та класифікації будівель і споруд / У. І. Іваночко, С. М. Лінда // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 674 : Архітектура. – С. 32–36. – Бібліографія: 11 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18573-
dc.description.abstractРозглянуто проблему відповідності рівня теоретичної розробки та практичних потреб у дисциплінах архітектурної спеціальності на прикладі предмета «Типологія будівель і споруд». Визначено, що сучасний стан теорії не задовольняє нові вимоги архітектурної практики, також охарактеризовано найбільш дискусійні питання цієї проблеми. In the article the problem of the accordance of the level of the theoretical development and the practical necessities of disciplines of the architectural speciality on the example of the object «Types of buildings and structures» is considered. It is certain that the modern state of the theory dissatisfies new requirements of the architectural practice, and the most debatable questions are described.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectархітектурна теорія і практикаuk_UA
dc.subjectтипологія будівель і спорудuk_UA
dc.subjectarchitectural theory and practiceuk_UA
dc.subjecttypes of buildings and structuresuk_UA
dc.titleМетодичні проблеми типології та класифікації будівель і спорудuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Архітектура. – 2010. – №674

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6-32_36.pdf429.55 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.