Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/17284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСаніна, О. Р.-
dc.contributor.authorКушнір, Т. М.-
dc.date.accessioned2013-03-13T15:42:24Z-
dc.date.available2013-03-13T15:42:24Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСаніна О. Р. Маркетингові аспекти рейтингової оцінки вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг України / О. Р. Саніна, Т. М. Кушнір // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 283–292. – Бібліографія: 15 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17284-
dc.description.abstractПроаналізовано проблематику функціонування ринку освітніх послуг. Значна увага приділена методологічним аспектам аналізу, зокрема з’ясуванню поняття «освітня послуга». На підставі аналізу рейтингової оцінки вищих навчальних закладів України на прикладі навчальних закладів Львова виявлено зв'язок між місцем в рейтингу та ціною на освітні послуги. Рекомендується використовувати рейтингову оцінку, як інструмент позиціювання освітніх послуг. The article is devoted problems of functioning of market of educational services. Considerable attention is spared the methodological aspects of analysis, in particular to finding out of concept «educational service». On the basis of analysis of rating estimation of higher educational establishments of Ukraine on the example of educational establishments of Lviv it is discovered dependence between a place in rating and price on educational services. It is recommended to use a rating estimation as instrument of keeping of educational services.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectосвітній маркетингuk_UA
dc.subjectосвітня послугаuk_UA
dc.subjectоб’єкт освітнього ринкуuk_UA
dc.subjectсуб’єкт освітнього ринкуuk_UA
dc.subjectрейтинг вищих навчальних закладівuk_UA
dc.subjecteducational marketinguk_UA
dc.subjecteducational serviceuk_UA
dc.subjectobject of educational marketuk_UA
dc.subjectsubject of educational marketuk_UA
dc.subjectrating of higher educational establishmentsuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти рейтингової оцінки вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг Україниuk_UA
dc.title.alternativeMarketings aspects of rating estimation of higher educational establishments are at the market of educational services of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №739

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44-283-292.pdf208.24 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.