Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/17275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошин, О. П.-
dc.date.accessioned2013-03-13T15:35:59Z-
dc.date.available2013-03-13T15:35:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВолошин О. П. Аналізування методів державного управління профільним навчанням / О. П. Волошин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 245–253. – Бібліографія: 11 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17275-
dc.description.abstractПроаналізовано досвід розвитку профільного навчання в Україні, наведено класифікацію методів управління профільним навчанням задля забезпечення відтворення кадрового потенціалу підприємств, описано методи реалізації і переваги профільного навчання. The experience of specialized education in Ukraine is analyzed in the given article. The classification of methods of profile education management to ensure the reproduction of human resources business is given and methods of implementation and benefits of school education are described.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectпрофільне навчанняuk_UA
dc.subjectкомпенсаційний процесuk_UA
dc.subjectвідтворення кадрового потенціалу підприємствuk_UA
dc.subjectprofile educationuk_UA
dc.subjectthe compensation processuk_UA
dc.subjectreproduction of businesses’ human resourcesuk_UA
dc.titleАналізування методів державного управління профільним навчаннямuk_UA
dc.title.alternativeThe analysis of publicmanagement profile specialized education methodsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №739

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38-245-253.pdf229.95 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.