Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/17123
Title: Соціально-психологічні особливості формування іміджу товару у покупців
Authors: Жданова, О. С.
Тарасюк, Ю. А.
Шестун, Т. А.
Bibliographic description (Ukraine): Жданова О. С. Соціально-психологічні особливості формування іміджу товару у покупців / О. С. Жданова, Ю. А. Тарасюк, Т. А. Шестун // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 141–142. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17123
Content type: Article
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85-Zhdanova-141-142.pdf155.34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.