Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/17088
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевченко, О. Л.-
dc.date.accessioned2013-03-06T10:36:27Z-
dc.date.available2013-03-06T10:36:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШевченко О. Л. Маркетингові комунікації та їхня роль у процесах створення бренду / О. Л. Шевченко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 455–457. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17088-
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації та їхня роль у процесах створення брендуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
280-Shevchenko-455-457.pdf174.35 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.