Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/17040
Title: Інтернет-маркетинг як засіб активізації продаж
Authors: Демцюх, Л. А.
Кузьо, Н. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Демцюх Л. А. Інтернет-маркетинг як засіб активізації продаж / Л. А. Демцюх, Н. Є. Кузьо // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 111–112. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17040
Content type: Article
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
68-Demtsyukh-111-112.pdf146.92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.