Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/17026
Title: Формування маркетингової концепції рекреаційної території
Authors: Добуш, Ю. Я.
Bibliographic description (Ukraine): Добуш Ю. Я. Формування маркетингової концепції рекреаційної території / Ю. Я. Добуш // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 123–124. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17026
Content type: Article
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
75-Dobush-123-124.pdf143.24 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.