Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/16023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюльчак, З. С.-
dc.contributor.authorЛіпенцев, А. А.-
dc.contributor.authorГалущак, Ю. І.-
dc.date.accessioned2012-11-28T12:23:59Z-
dc.date.available2012-11-28T12:23:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛюльчак З. С. Національний бренд та брендинг у контексті міжнародних подій / З. С. Люльчак, А. А. Ліпенцев, Ю. І. Галущак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 127-136. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16023-
dc.description.abstractПредставлено удосконалення поняття “національний бренд” з позиції проведення міжнародних подій, а саме – результату узгоджених дій, поведінки, інвестицій, інновацій, політичних та міжнародних комунікацій країни задля реалізації національної безпеки, культурної автентичності, конкурентної переваги країни-організатора. Розглянуто процес проведення національного брендингу та запропоновано алгоритм його впровадження. Проведено поетапний аналіз проведення національного брендингу України у контексті Євро-2012. The improved notion of national brand from the point of view of international events, i.e. the result of coordinated actions, behavior, investments, political and international communications of a state in order to realize national safety, cultural authenticity, competitive advantages of the country that organizes international events, is presented in the article. The process of national branding is investigated and the consequence of its making is suggested: the justification of necessity to create national brand; audit of country positioning alternatives; definition of strategic direction of national branding; development and realization of marketing actions; management of national brand; evaluation of national brand. The staged analysis of the national branding of Ukraine in context of European Football Championship Euro-2012 by the suggested algorithm is made.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectнаціональний брендuk_UA
dc.subjectнаціональний брендингuk_UA
dc.subjectміжнародні подіїuk_UA
dc.subjectінвестиції у національний брендuk_UA
dc.subjectnational branduk_UA
dc.subjectnational brandinguk_UA
dc.subjectnational rebrandinguk_UA
dc.subjectinternational eventsuk_UA
dc.subjectinvestments into national branduk_UA
dc.titleНаціональний бренд та брендинг у контексті міжнародних подійuk_UA
dc.title.alternativeNational brand and branding within the context of international eventsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – №735

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19-Lyulchak-127-136.pdf240.24 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.