Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/16013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДобуш, Ю. Я.-
dc.date.accessioned2012-11-28T08:06:26Z-
dc.date.available2012-11-28T08:06:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДобуш Ю. Я. Особливості комплексу маркетингу бальнеологічного курорту / Ю. Я. Добуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 72-78. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16013-
dc.description.abstractКомплекс маркетингу бальнеологічного курорту формують ті самі елементи, що й традиційний маркетинг. Відмінності полягають у сутнісному розумінні кожної складової маркетингу-мікс. Зокрема під товаром у територіальному маркетингу розуміється курорт як територія, його ресурсний потенціал, інфраструктура, природні умови тощо. Тобто курорт як товар містить матеріальну і нематеріальну складові. Тому курорт як товар розглядається як із споживацького погляду, так і з господарського. Враховуючи складність розуміння курорту як товару виникає необхідність розуміння ціни на такий “товар”. Оскільки деякі складові, які формують курорт як товар, неможливо оцінити фактично, адже вони є нематеріальними компонентами, то доцільно визначити вартість курорту у вигляді рейтингової оцінки, яка в певний спосіб дасть змогу визначити вартість курорту як товару. Відповідно виникає питання щодо вибору методів розповсюдження товарної пропозиції курорту, яка полягає в укладанні угод через ділове інформування, представлення можливостей і переваг курорту організацією виставок, ярмарків. У просуванні курорту як товару використовуються фактично ті самі інструменти, що й у традиційному маркетингу. Особливість полягає у суб’єктах їх реалізації, якими виступають місцеві органи влади та органи місцевого самоврядування. Крім того, до комунікаційного процесу залучається і бізнес-середовище курорту. Визначені особливості складових комплексу маркетингу бальнеологічного курорту із врахуванням особливостей територіального маркетингу та території дають змогу підійти до ефективної маркетингової політики управління розвитком бальнеологічного курорту. Marketing mix of a balneological resort is formed by the same elements, as traditional marketing. Distinctions are shown in intrinsic sense of each component of marketing-mix. Particularly product in territorial marketing are understood as a resort area, its resource potential, an infrastructure, an environment etc. There is a resort as the product contain a material and non-material component. Therefore the resort as the product is considered as from the consumer point of view, and economic. Proceeding from complexity of understanding of a resort as goods there is a necessity of understanding of the price for such “product” .As some components which form a resort as cannot be estimated the product practically, after all they are non-material components definition of cost of a resort in the form of a rating estimation which definitely will allow to define resort cost as the product is expedient. Accordingly there is a question on a choice of methods of distribution of the commodity offer of a resort which consists in fulfilment of transactions through business informing, representation of possibilities and advantages of a resort by the organisation of exhibitions, fairs. In promoting the resort as a product used the same tools as in traditional marketing. Feature consists in subjects of their realisation as whom local authorities and local Lviv Polytechnic National University Institutional Repository http://ena.lp.edu.ua 73 governments act. Besides in communication process are involved also business environment of the resort. The features component of the marketing mix balneological resort to the specific regional marketing and territories allow to approach the effective marketing of the development of balneological resort.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectбальнеологічний курортuk_UA
dc.subjectтериторіальний маркетингuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectbalneological resortuk_UA
dc.subjectterritorial marketinguk_UA
dc.titleОсобливості комплексу маркетингу бальнеологічного курортуuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the marketing mix balneological resortuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – №735

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11-Dobush-72-78.pdf169.23 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.