Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/15945
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮринець, О. В.-
dc.contributor.authorМарущак, О. Я.-
dc.date.accessioned2012-11-14T10:58:07Z-
dc.date.available2012-11-14T10:58:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЮринець О. В. Конкурентна стратегія на засадах нового маркетингу / О. В. Юринець, О. Я. Марущак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 725 : Проблеми економіки та управління. – С. 405–412. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15945-
dc.description.abstractНа основі актуальної концепції прогнозування тенденцій на ринку Trend-Watching та основних аспектів стратегії “блакитних океанів” розглянуто реальні приклади використання “антиідей” у закладах сфери обслуговування в Україні. Сформульовані основні принципи, які забезпечують успішність стратегії “блакитних океанів” на прикладі мережі українських ресторанів “ФЕСТ. Сформульовано рекомендації щодо доцільності використання цієї стратегії. The article is based on current concepts of forecasting market trends, which is called Trend-Watching and also on fundamental aspects of the “blue oceans” strategy analyzed real examples of “anti ideas” in the service sector establishments in Ukraine. The main principles that ensure successes of the “blue ocean” strategy were formulated in the article. Object of research is Ukrainian Restaurant chain – “Fest”. Recommendations on the feasibility of using this strategy were formulated in the article.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectантиідеяuk_UA
dc.subjectстратегія “блакитних океанів”uk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectновий маркетингuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectantiideauk_UA
dc.subject“blue oceans” strategyuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectnew marketinguk_UA
dc.titleКонкурентна стратегія на засадах нового маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeCompetitive strategy based on new marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2012. – №725

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62_405-412_Vis_725_Ekonomika.pdf296.35 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.