Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/15313
Title: Дослідження структурно-фазового стану поверхонь тертя у парах хромовані покриття–чавун СЧ30
Authors: Богун, Л. І.
Bibliographic description (Ukraine): Богун Л. І. Дослідження структурно-фазового стану поверхонь тертя у парах хромовані покриття–чавун СЧ30 / Л. І. Богун // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2012. – № 729 : Оптимізація виробничих процесів і технічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні. – С. 93–97. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Abstract: Досліджено структурно-фазовий стан поверхонь хромованих покриттів, проаналізовано механізми зношування для підбору або розробки інших покриттів, які б забезпечили такі самі або й кращі триботехнічні характеристики вузлів тертя, що працюють в умовах граничного мащення. На основі аналізу структури поверхневих шарів та поверхонь зношування встановлено, що за всіх навантажень домінує абразивний механізм зношування. На поверхні зношування після випробувань за питомого навантаження 1 та 5 МПа сформувалися ділянки впровадження матеріалу покриття та перекочування з налипанням ділянок поверхні зношування, що свідчить про проходження адгезійних процесів під час тертя. Більша частка адгезійної складової у загальному процесі зношування є причиною більшої інтенсивності зношування пар тертя. The structural-phase state surfaces chrome finish, analyzed the mechanisms of wear for selection or development of other coatings, which would provide the same or even better tribotechnical characteristics of friction units, operating under boundary lubrication. Based on analysis of the structure of surface layers and wear surfaces revealed that for all loads is dominated by abrasive wear mechanism. On the surface after the wear test for unit load 1 and 5 MPa formed area of coverage and implementation of material sticking to rolling and surface wear, indicating the passage adheziythese processes during friction. Most of the adhesion component in the overall mechanism of wear is the cause of greater intensity of wear of friction pairs.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15313
Content type: Article
Appears in Collections:Оптимізація виробничих процесів і технологічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні. – 2012. – № 729

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_Bohun_93_97_optimisation_729.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.