Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/15057
Title: Принципи і прийоми розроблення навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань
Authors: Носенко, Е. Л.
Салюк, М. А.
Bibliographic description (Ukraine): Носенко Е. Л. Принципи і прийоми розроблення навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань / Е. Л. Носенко, М. А. Салюк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2012. – № 731 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 29–34. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: семантична пам'ять
множинність репрезентації інформації
перекодування
semantic memory
multiple forms of information representation
recoding
Abstract: Розглянуто принципи, за якими доцільно розробляти навчальні матеріали із застосуванням сучасних комп’ютерних технологій: 1) урахування закономірностей збереження інформації у семантичній пам’яті людини; 2) спирання на множинність форм репрезентації інформації у свідомості; 3) орієнтація на майбутню реальну професійну діяльність під час моделювання бази виконавчих знань. The paper presents the description of the principles to be accounted for when designing teaching materials for the computer-assisted instruction:1) considering the regularities of the semantic human memory related to the information retention; 2) accounting for the multiple forms of mental representation of knowledge; 3) using professionally–oriented cases for developing executive knowledge.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15057
Content type: Article
Appears in Collections:Інформатизація вищого навчального закладу. – 2012. – № 731

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7-Nosenko-29-34.pdf378.1 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.