https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/15057
Title: | Принципи і прийоми розроблення навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань |
Authors: | Носенко, Е. Л. Салюк, М. А. |
Bibliographic description (Ukraine): | Носенко Е. Л. Принципи і прийоми розроблення навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань / Е. Л. Носенко, М. А. Салюк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2012. – № 731 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 29–34. – Бібліографія: 11 назв. |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | семантична пам'ять множинність репрезентації інформації перекодування semantic memory multiple forms of information representation recoding |
Abstract: | Розглянуто принципи, за якими доцільно розробляти навчальні матеріали із застосуванням сучасних комп’ютерних технологій: 1) урахування закономірностей збереження інформації у семантичній пам’яті людини; 2) спирання на множинність форм репрезентації інформації у свідомості; 3) орієнтація на майбутню реальну професійну діяльність під час моделювання бази виконавчих знань. The paper presents the description of the principles to be accounted for when designing teaching materials for the computer-assisted instruction:1) considering the regularities of the semantic human memory related to the information retention; 2) accounting for the multiple forms of mental representation of knowledge; 3) using professionally–oriented cases for developing executive knowledge. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15057 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Інформатизація вищого навчального закладу. – 2012. – № 731 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7-Nosenko-29-34.pdf | 378.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.