DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Бущак, Г. А. | - |
dc.date.accessioned | 2012-10-09T07:44:15Z | - |
dc.date.available | 2012-10-09T07:44:15Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Бущак Г. А. Розроблення тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду / Г. А. Бущак // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2012. – № 731 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 18–22. – Бібліографія: 5 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15055 | - |
dc.description.abstract | Тестування має низку важливих переваг. Ці переваги існують лише у разі дотримання технології розроблення тестів. Підсумкове тестування сприяє повнішій і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію відслідковування структури знань студентів, що дає змогу удосконалювати зміст окремих тем та методи їх викладання. Testing has several important advantages. These benefits exist only if the technology development test. Final testing contributes to a more complete and harmonious implementation of didactic principles. Test evaluation of educational achievements of students serves as tracking students' knowledge structure that allows to improve the content of individual topics and methods of teaching. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | тест | uk_UA |
dc.subject | дидактичні принципи | uk_UA |
dc.subject | репрезентативність тесту | uk_UA |
dc.subject | структура знань студента | uk_UA |
dc.subject | test | uk_UA |
dc.subject | didactic principle | uk_UA |
dc.subject | representative test | uk_UA |
dc.subject | student knowledge structure | uk_UA |
dc.title | Розроблення тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Інформатизація вищого навчального закладу. – 2012. – № 731
|