Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/14531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛіщина, Валерій-
dc.contributor.authorТарасюк, Людмила-
dc.date.accessioned2012-09-21T12:02:33Z-
dc.date.available2012-09-21T12:02:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛіщина В. Інтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політики / Валерій Ліщина, Людмила Тарасюк // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали І Міжнародної наукової конференції ІКС-2012, 25–28 квітня 2012 року, [Львів] / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем та мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 92–93. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14531-
dc.description.abstractThe article examines the main trends in online advertising as an important tool of marketing communications politics that lets you not only improve the image of the organization, but also increase sales of goods or services.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectкорпоративний Web-серверuk_UA
dc.subjectбанерuk_UA
dc.subjectелектронна поштаuk_UA
dc.titleІнтернет-реклама – ефективний інструмент маркетингової комунікаційної політикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2012). – 2012 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40_92-93_maket-ena-ntb(099).pdf115.45 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.