Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/13915
Title: Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб’єктів креативної діяльності
Other Titles: Factors that influence the effectiveness models of creative subjects reasons
Authors: Чушак-Голобородько, А. М.
Bibliographic description (Ukraine): Чушак-Голобородько А. М. Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб’єктів креативної діяльності / А. М. Чушак-Голобородько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 473–477. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: фактори
моделі мотивування суб’єктів
креативна діяльність
factors
models of creative subjects reasons
Abstract: У статті розкрито сутність факторів, які впливають на ефективність мотивування креативної діяльності. На основі застосування методу експертних оцінок встановлено порівняльну значущість факторів і взаємозв’язки між ними. Це стало підставою для побудови класифікації факторів.The article reveals the essence of the factors that influence the effectiveness of creative motivation. On the basis of the method of expert estimations is set relative importance of factors and relationships between them. This became the basis for building classification factors.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13915
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №727

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
69_473-477_Vis_727_Menegment.pdf159.1 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.