Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/13866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтупак, І. О.-
dc.date.accessioned2012-08-23T12:03:52Z-
dc.date.available2012-08-23T12:03:52Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСтупак І. О. Методологія формування бренду / І. О. Ступак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 247–251. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13866-
dc.description.abstractРозглянуто поняття бренду, обґрунтовано необхідність формування стратегії створення бренду та наведено основні етапи процесу брендингу. Запропоновано використання технології Brand Mapping для оцінки сприйняття бренду потенційними конкурентами і реальними споживачами та партнерами. In the article the concept of the brand are considered, the necessity of forming a strategy are grounded and basic stages of branding are highlights. Also the use of technology Brand Mapping to assess the perception of the brand relative to competitors' prospects and customers and partners are offered.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectтехнологія «бренд меппінг»uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjecttechnology “Brand Mapping”uk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.titleМетодологія формування брендуuk_UA
dc.title.alternativeMethodology of brand formationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №720

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38_247-251_Vis_720_Menegment.pdf460.39 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.