Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/13821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFalencikowski, Т.-
dc.date.accessioned2012-08-21T07:42:15Z-
dc.date.available2012-08-21T07:42:15Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationFalencikowski T. The essentials of competitive business models formation / T. Falencikowski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 83–90. – Bibliography: 29 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13821-
dc.description.abstractThe aim of the research was to identify the elements of business models. The literature research studies allow us to state that the researchers assume one of three business models formation concepts: creating the value for customers, creating and supplying values, creating,providing and capturing values. Each of these ideas implies the necessity of applying different set of elements. The economic reality if best described by a business model which is based on CROLVS construction. Мета статті -визначити елементи бізнес-моделей. Дослідження літератури свідчить, що дослідники приймають одну з трьох концепцій формування бізнес-моделей: створення вартості для споживачів, створення і споживання вартості, розподіл і споживання вартості. Кожна з цих ідей свідчить про необхідність використання різних елементів. Економічна реальність найкраще описана в бізнес-моделях, заснованих на CROLVS конструкціях.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectbusiness modeluk_UA
dc.subjectbusiness model CROLVS structureuk_UA
dc.subjectcreating the value for customersuk_UA
dc.subjectproviding the value to customersuk_UA
dc.subjectcapturing the valuesuk_UA
dc.subjectбізнес-модельuk_UA
dc.subjectструктура бізнес-моделі CROLVSuk_UA
dc.subjectстворення вартості для споживачаuk_UA
dc.subjectрозподіл вартості споживачамuk_UA
dc.subjectспоживання вартостіuk_UA
dc.titleThe essentials of competitive business models formationuk_UA
dc.title.alternativeОсновні елементи формування конкурентних бізнес-моделейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №720

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14_83-90_Vis_720_Menegment.pdf430.48 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.