Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/13812
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуржій, Н. М.-
dc.date.accessioned2012-08-21T06:45:55Z-
dc.date.available2012-08-21T06:45:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГуржій Н. М. Управління маркетингом: концепції та проблеми / Н. М. Гуржій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 720 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 16–22. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13812-
dc.description.abstractРозглянуто етапи становлення маркетингу, передумови його виникнення,проаналізовано різні управлінські концепції маркетингу впродовж всієї історії їх формування в теорії і практиці та виділено основні етапи еволюції маркетингового управління. In the article an author is consider the stages of becoming of the marketing, preconditions of his origin, different administrative conceptions of marketing are analyses during all of history of their forming in a theory and practice and the basic stages of evolution of marketing management are selected.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.subjectетапи еволюціїuk_UA
dc.subjectперіод розвиткуuk_UA
dc.subjectособливості розвитку маркетингуuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing conceptionuk_UA
dc.subjectstages of evolutionuk_UA
dc.subjectperiod of developmentuk_UA
dc.subjectfeature of development of marketinguk_UA
dc.titleУправління маркетингом: концепції та проблемиuk_UA
dc.title.alternativeMarketing management: conceptions and problemsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №720

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_16-22_Vis_720_Menegment.pdf617.88 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.