DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Семенюк, Едуард | - |
dc.date.accessioned | 2012-07-25T09:20:00Z | - |
dc.date.available | 2012-07-25T09:20:00Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Семенюк Е. Сьогодення: нові пріоритети та акценти у філософії освіти / Едуард Семенюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 723 : Філософські науки. – С. 89–93. – Бібліографія: 10 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13654 | - |
dc.description.abstract | Філософія освіти є дуже важливим розділом філософської теорії, оскільки сфера освіти визначає майбутнє суспільства. Велике значення для розвитку сучасної освіти мають антропоцентрична парадигма, екологізація та інформатизація суспільства, формування творчого мислення, концепція навчання впродовж усього життя тощо. Philosophy of education is a very important of philosophical theory so long as the sphere
of education determines the future of society. Anthropocentric paradeigma, ecologization and informatizion of society, forming of the creative thinking, concept of education during one’s life-time et cetera are of great importance for the modern education development. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | антропоцентрична парадигма | uk_UA |
dc.subject | екологізація освіти | uk_UA |
dc.subject | філософія сталого розвитку | uk_UA |
dc.subject | екологічна філософія | uk_UA |
dc.subject | інформатизація освіти | uk_UA |
dc.subject | формування творчого мислення | uk_UA |
dc.subject | навчання впродовж усього життя | uk_UA |
dc.subject | philosophy of education | uk_UA |
dc.subject | anthropocentric paradeigma | uk_UA |
dc.subject | ecologization education | uk_UA |
dc.subject | sustainable development philosophy | uk_UA |
dc.subject | environmental philosophy | uk_UA |
dc.subject | informatizion of education | uk_UA |
dc.subject | forming of the creative thinking | uk_UA |
dc.subject | education during one’s life-time | uk_UA |
dc.title | Сьогодення: нові пріоритети та акценти у філософії освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Nowadays: the new prioritities and accents in philosophy of
education | - |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Філософські науки. – 2012. – №723
|