Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/13278
Title: Маркетингова складова конкурентоспроможності підприємства
Other Titles: Marketing component of the enterprise competitiveness
Authors: Горбаль, Н. І.
Дорош, О. І.
Bibliographic description (Ukraine): Горбаль Н. І. Маркетингова складова конкурентоспроможності підприємства / Н. І. Горбаль, О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 714 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 188–193. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: конкурентоспроможність підприємства
стратегічний маркетинг
enterprise competitiveness
strategic marketing
Abstract: Розглянуто місце й роль маркетингу для підвищення конкурентоспроможності підприємств. Описано еволюцію маркетингу в світі й Україні, підходи до оцінювання його практичного значення, зокрема на основі досліджень на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано окремі програмні продукти з маркетингової діяльності, застосовувані в Україні. The role of marketing for the enterprise competitiveness improvement is searched. The evolution of the marketing in the world and in Ukraine is described. Approaches to its practical effects estimation are given and among them those based on domestic firms investigation. Main computer programs on marketing used in Ukraine are analyzed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13278
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2011. – №714

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
031_Marketingova sklad_188_193_714.pdf939.67 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.