Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/12565
Title: Система маркетингово-рекламних комунікацій професійних учасників регіонального туристичного ринку
Authors: Куніцин, С. В.
Bibliographic description (Ukraine): Куніцин С. В. Система маркетингово-рекламних комунікацій професійних учасників регіонального туристичного ринку / С. В. Куніцин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 722 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 299–305. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Abstract: Розглянуто роль та значення маркетингово-рекламних комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності туристичного продукту. Визначено особливості організації та управління рекламно-комунікаційною діяльністю професійних учасників регіонального туристичного ринку. Запропоновано методичний підхід щодо формування системи маркетингово-рекламних комунікацій регіонального туристичного ринку. A role and value of marketing-advertising communications are considered in providing of competitiveness of tourist product. The features of organization and management of advertising-communicative activity of professional regional tourist market participants are defined. The methodical going is offered near forming of the system of marketing-advertising communications of regional tourist market.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12565
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №722

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58_299-305_Vis_722_menegment.pdf548.2 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.