Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/12558
Title: Маркетингові дослідження способів ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах
Authors: Чухрай, Н. І.
Мавріна, А. О.
Bibliographic description (Ukraine): Чухрай Н. І. Маркетингові дослідження способів ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах / Н. І. Чухрай, А. О. Мавріна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 722 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 273–280. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Abstract: Виконано маркетингове дослідження ідентифікації витрат на маркетинг на базі 150 підприємств Львівщини. Результати маркетингового дослідження виявили низку проблем щодо ідентифікації та обліку маркетингових витрат на вітчизняних підприємствах. Окреслено перспективи подальших досліджень. This article explores the situation to identify the costs of marketing on domestic enterprises. Market research conducted on 150 enterprises in Lviv region. The results of market research revealed a number of major problems in identifying and accounting the marketing costs of domestic enterprises. The author prospects for further research.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12558
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2012. – №722

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54_273-280_Vis_722_menegment.pdf548.29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.