Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/12311
Title: Екологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи
Authors: Бублик, М. І.
Bibliographic description (Ukraine): Бублик М. І. Екологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи / М. І. Бублик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 202–207. – Бібліографія: 25 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Keywords: екологічний маркетинг
зелений бізнес
техногенні збитки
соціо-еколого-економічна система
environmental marketing
green business
man-made damage
socio-ecological-economic system
Abstract: Проаналізовано теоретико-методологічні основи формування екологічного маркетингу як інструменту механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи. Запропонована циклічна модель формування стратегічного маркетингового плану виробництва екотоварів та екопослуг дасть змогу зменшити обсяг техногенних збитків на кожному з ієрархічних рівнів соціо-еколого-економічної системи. The article analyzes theoretical and methodological foundations of environmental marketing as a tool for the mechanism of socio-ecological-economic system. The proposed cyclic model of strategic marketing plan and production ekotovariv ekoposluh will reduce man-made losses in each of the hierarchical levels of socio-ecological-economic system.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12311
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2011. – №706

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
029_Ekologіchnij marketing _202_207_706.pdf485.26 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.