Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/12296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМорозов, В. О.-
dc.contributor.authorАнтоненко, О. М.-
dc.contributor.authorСопільник, Р. Л.-
dc.date.accessioned2012-05-15T08:18:01Z-
dc.date.available2012-05-15T08:18:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМорозов В. О. Стандартизація на рівні маркетингових досліджень / В. О. Морозов, О. М. Антоненко, Р. Л. Сопільник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 114–120. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12296-
dc.description.abstractРозглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.subjectстандартизаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectіндустріалізаціяuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectблокuk_UA
dc.subjectмодульuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectзворотний зв’язокuk_UA
dc.subjectкластерuk_UA
dc.subjectнейромережіuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectпрогнозuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectstandardizationuk_UA
dc.subjectmarket researchuk_UA
dc.subjectindustrializationuk_UA
dc.subjectalgorithmuk_UA
dc.subjectblockuk_UA
dc.subjectmoduleuk_UA
dc.subjectdiagnosticuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectcustomeruk_UA
dc.subjectfeedbackuk_UA
dc.subjectclusteruk_UA
dc.subjectneironetworksuk_UA
dc.subjectprogram providinguk_UA
dc.subjectforecastuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.titleСтандартизація на рівні маркетингових дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2011. – №706

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
016_Standartizacіja na rіvnі_114_120_706.pdf561.55 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.